خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/02/30 - 21:58
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل

دیدار رئیس دفتر جنبش حماس در تهران با امیرعبداللهیان

رئیس دفتر جنبش حماس در تهران با دستیار ویژه رئیس مجلس و مدیر کل امور بین‌الملل دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، خالد قدومی رئیس دفتر جنبش حماس در تهران با حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس و مدیرکل امور بین الملل دیدار و گفتگو کرد.



امیرعبداللهیان در این دیدار ضمن تشریح تصویب قانون مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی علیه صلح و امنیت که در آستانه روز جهانی قدس سالجاری در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید افزود: برای اولین بار یک قانون جامع ١٦ ماده ای برای مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی علیه صلح و امنیت در هفته جاری به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید که متضمن صلح و امنیت منطقه ای، بین المللی و تامین حداکثر امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران می باشد.



وی افزود: تهران به حمایت خود از قدس و فلسطین و مقابله با تهدیدات رژیم جعلی اسرائیل ادامه می دهد.



خالد قدومی رئیس دفتر حماس در تهران از ابتکار عمل مجلس شورای اسلامی برای تصویب قانون مقابله با رژیم صهیونیستی تجلیل کرد و گفت: در شرایطی که برخی دولت‌ها برای عادی‌سازی روابط خود با رژیم صهیونیستی تلاش می‌کنند، جمهوری اسلامی ایران اولین کشوری است که با تصویب قانون مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونستی علیه صلح و امنیت اقدام مهمی را انجام داده است.



وی در ادامه افزود: ما انتظار داریم سایر کشورهای اسلامی و دوستان مردم فلسطین اقدام مشابهی همانند جمهوری اسلامی ایران انجام دهند.



در این دیدار طرفین ضمن ارائه آخرین تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی پیرامون موضوعات و مسائل مورد علاقه  تبادل نظر کردند./



پایان پیام

  • کد خبر : 298074
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار